آخرین عناوین

دوشنبه 31 ارديبهشت 1397-20:41 کد خبر:59897

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام ولایت ویژه ماه مبارک رمضان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران جام ولایت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران و علاقمندان به ورزش برگزار شد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره جام ولایت و بیست و دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح افراد، افزود: انجام ورزش و فعالیت بدنی ارتباط مستقیمی با سلامتی دارد و رفاه کامل جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی با ورزش تحقق می‌یابد.

وی ورزش را جزء اصول اولیه سلامتی دانست و گفت:با توجه به اینکه وزارت بهداشت متولی سلامت جامعه است ما نیز باید سردمدار سلامتی باشیم و فعالیت‌های ورزشی باید سرلوحه تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ترویج ورزش‌های همگانی تاکید کرد.

موسوی درخصوص ایام ماه مبارک رمضان و تأثیرات آن و همچنین توجه به سلامت جسم و اثرات ورزش مطالبی ارایه کرد و از دست اندرکاران ورزش این دانشگاه و حضور فعال تیم‌های ورزشی در این مسابقات تقدیر کرد.

محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در سخنانی ورزش را رکن اساسی در زندگی سالم عنوان کرد اظهار کرد: وجود کارکنان شاداب و سالم در دستگاه‌های دولتی روحیه خدمتی و بهره‌وری را ارتقاء می بخشد.

وی تاکید کرد: تحقق این امر در گرو توجه به ورزش و تعمیم آن در دانشگاه ها و مراکز دولتی است.

در پایان تیم‌های حاضر در سالن رژه رفتند و مسابقات رسما با دیدار دو تیم مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و شبکه بهداست و درمان شهرستان بهشهر افتتاح شد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات فوتسال ، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دو رده سنی زیر و بالای ۴۰ سال، تا پایان ماه مبارک رمضان با هم به رقابت می پردازند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :