آخرین عناوین

يکشنبه 11 فروردين 1398-12:15 کد خبر:66638

در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری ساری تاکید شد:

آماده‌باش کامل نیروهای امدادی شهرداری ساری با توجه به وضعیت جوی در روزهای آینده

در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری ساری بر آمادگی کامل نیروها، ادوات و تجهیزات تاکید شد و تدابیر مورد نیاز جهت مدیریت حوادث ناشی از بارندگی و رفع آبگرفتگی احتمالی صورت گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان، بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران، کاهش دما و وزش باد در روزهای آینده، ظهر روز شنبه 10 فروردین ماه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری ساری با حضور اعضای این ستاد در دفتر رئیس سازمان آتش نشانی برگزار شد.

در این جلسه بر آمادگی کامل نیروها، ادوات و تجهیزات تاکید شد و تدابیر مورد نیاز جهت پیشگیری از حوادث و رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارش باران و آبگرفتگی صورت گرفت.

لازم به ذکر است در راستای خدمات دهی بهتر به شهروندان، تمامی واحدها و سازمان های شهرداری ساری و نیروهای خدماتی و امدادی در حالت آماده باش قرار گرفتند و تمهیدات لازم جهت مدیریت حوادث ناشی از بارندگی انجام شد.

شهروندان عزیز ضمن رعایت موارد ایمنی، هشدارها و توصیه های سازمان آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران و سازمان هواشناسی را جدی بگیرند و به موارد ذیل توجه بیشتری نمایند:

* در زمان بارندگی از تردد بی مورد خودرو ها در سطح خيابان‌ها و همچنین از پارک خودرو ها در زیر درختان و اشیا ناایمن که خطر سقوط دارند جداً پرهيز نمايند.

*از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و اماکن پر خطر جداً پرهیز نمایند.

*در صورت بروز حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره 125 آتش نشانی تماس گرفته، نوع حادثه و آدرس دقیق را اعلام نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :