آخرین عناوین

دوشنبه 30 فروردين 1400-11:59 کد خبر:88010

مدیر شبکه بهداشت محمودآباد هشدار داد:

تراژدی پیک چهارم به‌همراه افزایش قربانیان کرونایی در محمودآباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد گفت: از ۱۴ فروردین تاکنون شاهد افزایش فوتی‌ها در این شهرستان بودیم و در حال حاضر ۵۸ بیمار کرونایی شناسایی شده در سطح شهرستان داریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، عباس توان با اشاره به بستری سه بیمار کرونایی با شرایط وخیم در بیمارستان محمودآباد اظهار کرد: از ۵۸ بیمار کرونایی شهرستان ۲۴ بیمار در بیمارستان شهدا و ۳۴ بیمار در شهرهای اطراف بستری شده‌اند.

وی افزود: سه بیمار کرونایی با علائم حاد تتفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد با اعلام قرمز بودن وضعیت و سیر صعودی بستری‌ها تصریح کرد: از آغاز پیک چهارم کرونا تا به امروز در سطح شهرستان ۱۰ جانباخته داشتیم.

توان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز محمودآباد تنها مشاغل شماره یک از جمله سوپر مارکت‌ها، مواد گوشتی، مصالح ساختمانی و ... اجازه فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون تعداد واحدهای پلمپ شده در محمودآباد از مرز ۳۰ عدد گذشت، بیان کرد: کرونای جهش یافته انگلیسی هر سنی را تهدید و دارای قدرت سرایت بالا، عوارض زیاد و مرگ و میر بالایی دارد و باید میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیشتر باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد در پایان گفت: امید است با همکاری مردم و رعایت پروتکل‌ها بیش از پیش پیک چهارم را نیز پشت‌سر بگذاریم چراکه با تزریق واکسن نیز امکان ابتلا وجو داشته و مراقبت‌ها جزو موارد الزامی محسوب می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :