آخرین عناوین

پنجشنبه 20 آبان 1400-9:19 کد خبر:89050

با حضور وزیر کشورآغاز شد:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران به عنوان بیست و چهارمین استاندار با حضور وزیر کشور آغاز شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، حسن حسن نژاد معاون سیاسی استانداری مازندران صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌های احمد حسین زادگان استاندار سابق استان اظهار داشت: با نگاه فرابخشی می‌توان در استان منشأ تحول ماندگار شد.

براساس این گزارش، وی با اظهار اینکه استاندار سابق تلاش کرد تا با بازتعریف در حوزه متغیرهای اجتماعی، برای وفاق و همدلی در استان تلاش کند، گفت: در حوزه اجتماعی با توجه به اثرگذاری مستمر مؤلفه‌های اجتماعی، توجه این بود که بتوانیم با ایجاد نگاه وافر و اتفاق نظر جمعی گام‌های اساسی برداشته شود.

وی گفت: در حوزه سیاسی همواره تلاش این بود که ما نسبت به مؤلفه‌های استان، گفتمان واحد داشته باشیم زیرا همراهی مجموعه نخبگان می‌تواند هزینه‌های توسعه را کمتر کند و با همین نگاه تلاش شد در راستای وحدت گام برداریم.

به گزارش خزرتیترخبر، حسن نژاد ادامه داد: نگاهی که در حوزه اجتماعی و سیاسی وجود داشت این بود که بپذیریم مبنای توسعه، منابع انسانی است و باید از ظرفیت‌های بی نظیر انسانی استفاده بهینه شود.

در این مراسم قرار است از تلاش‌های احمد حسین زادگان استاندار سابق تقدیر و محمود حسینی پور به عنوان استاندار جدید معرفی شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :