آخرین عناوین

شنبه 22 آبان 1400-10:4 کد خبر:89056

جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی مازندران:

خروج مجدد مازندران از وضعیت پرخطر کرونایی/۱۴ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی

براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک۱۴ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۸ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند و مازندران مجددا از وضعیت پرخطر کرونایی خارج شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک، مازندران مجددا از وضعیت پرخطر کرونایی خارج شد.

بر این اساس ۱۴ شهرستان مازندران در وضعیت زرد کرونایی و ۸ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

باتوجه به آخرین به‌روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از ۲۲ آبان در استان مازندران؛ شهرستان‌های نکا، میاندورود، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمالی،  بابلسر، بابل و فریدونکنار در وضعیت آبی قرار گرفتند.

همچنین شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، ساری، جویبار، قائمشهر، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس ، عباس‌آباد، کلاردشت، تنکابن و رامسر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

براساس این گزارش، در عین حال وضعیت قرمز از بعضی مناطق به شهرهای همجوار در حال گسترش است. بر این اساس اعمال محدودیت‌های شدید در شهرهای قرمز کنونی برای کاهش آمار ابتلاء و فوت، درگیر شدن شهرهای همجوار و پیشگیری از شروع پیک ششم کرونا بسیار ضروری است.

البته بعضی شهرها که به تازگی قرمز شده‌بودند از وضعیت قرمز خارج شدند.

باید توجه کرد که واکسیناسیون گسترده در پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان و ادامه وضعیت قرمز این شهرها بسیار مؤثر بوده است.

به گزارش خزرتیترخبر، بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در کشور، ۲۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :