آخرین عناوین

چهارشنبه 3 آذر 1400-8:28 کد خبر:89114

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد:

تزریق دُز سوم برای تمامی واکسن‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دُز سوم واکسن کرونا در افراد بالای ۶۰ سال، بیماران دارای ضعف ایمنی و کادر بهداشت و درمان و برای تمامی واکسن‌ها باید تزریق شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دُز سوم واکسن کرونا در افراد بالای ۶۰ سال، بیماران دارای ضعف ایمنی و کادر بهداشت و درمان و برای تمامی واکسن‌ها باید تزریق شود.

وی افزود: دُز سوم واکسن کرونا برای گروه سنی بالای ۶۰ سال که ۲ دز واکسن را دریافت کرده و بیش از چهارماه از دریافت دُز دوم آن‌ها گذشته توصیه می‌شود حتما تزریق شود.

براساس این گزارش جوانیان گفت: بیمارانی که ضعف سیستم ایمنی داشته اعم از افرادی که به دلیل بیماری سیستم ایمنی آن‌ها ضعیف است و یا به دلیل مصرف دارو ضعف سیستم ایمنی دارند و همچنین پرسنل بهداشت و درمان که بیش از ۶ ماه از دریافت دز دوم آن‌ها گذشته تزریق دز سوم واکسن توصیه می‌شود.

وی افزود:متاسفانه تعدادی از افراد در استان هنوز واکسن نزدند که این خطر وجود دارد که دوباره وارد موج ششم شویم.

به گزارش خزرتیترخبر،جوانیان با بیان اینکه یکی از بهترین روش‌های مقابله با کرونا که تا به حال ثابت شده واکسیناسیون است، گفت: در کشور‌هایی که واکسیناسیون کمتر از حد لزوم بوده وارد پیک بعدی خود شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: افرادی که تاکنون واکسن نزدند برای تزریق حتما اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :