آخرین عناوین

سه شنبه 9 آذر 1400-7:48 کد خبر:89152

هردم از این باغ بری میرسد:

اظهارات گستاخانه نماینده سمنان و لزوم پاسخگویی سریع نمایندگان مازندران

نماینده مردم سمنان در مجلس در اظهارات عجیب درباره مازندران گفت: افرادی را از استانهای مجاور در محل سد فینسک آوردند و استان مازندران را به شورش و اعتصاب تحریک کردند !


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، عباس گلرو در جلسه علنی مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: وقتی به قانون احترام نمی گذارید، قانون را اجرا نمی کنید و آن را نقض می کنید دستان خطرناک وارد عمل می شوند و کاری می کند  امنیت ملی ما را به خطر می اندازند.

وی افزود: طرح سد فینسک در حوزه انتخابیه من که مصوب مجلس بود و مجوزهای لازم را داشت با دستور وزیر متوقف شد اما چه منطق و مطالعه کارشناسی پشت آن وجود داشت؟ آقای وزیر در سفر رئیس جمهور به سمنان اطلاعات غلطی را در جمع گفتند و آن را هم اصلاح نکردند.

به گزارش خزرتیترخبر، نماینده مردم سمنان با بیان اینکه حوزه انتخابیه وی از بحران آب رنج می برد گفت: سید فینسک قرار بود آب شرب را به مردم برساند و ده سال روی آن کار مطالعاتی صورت گرفته بود و ردیف اعتباری هم دارد ولی با یک دستور العمل آن را متوقف کردند .

وی در پایان در تذکری به وزرای اطلاعات و کشور گفت: افرادی از استانهای مجاور در محل سد فینسک آوردند و استان مازندران را به شورش و اعتصاب تحریک کردند که لازم است به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده سمنان بداند مازنی ها ، هیچگاه تحریک دیگران نخواهند شد و حتی اظهارات گستاخانه وی نیز نمی تواند مازندرانی های نوعدوست را تحریک کند اما مازنی ها با استفاده از همه ظرفیت های قانونی خود ، تمام قد از محیط زیست و منابع آبی و طبیعی خود دفاع خواهند کرد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :